foutcode kort nadat ik me pc heb opgestart, hoe op te lossen?

telkens als ik me pc opstart verschijnt deze code ( 3 keer).
heb al verscheidende oplossingen geprobeerd maar die hadden geen effect.
ook al msconfig geprobeerd, zie het bestand er dan niet tussen staan.
de pc werkt tevens wel gewoon.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke versie van Windows gaat het om?

Het beste antwoord

Mits je enigszins vertrouwd bent met het gebruik van de Windows registry, kun je door aanpassing daarvan het probleem redelijk snel verhelpen. Maak altijd eerst een backup van het register (Bestand > Exporteren > Alles, sla op naar bureaublad).
Ga vervolgens naar de volgende sleutels en haal rechts alle items weg:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Een veiliger methode is om AutoRun Items uit te schakelen met de Task Manager. Toets Windows-toets + R en voer in 'taskmgr' (zonder aanhalingstekens) en geef OK.
Ga naar het tabblad Opstarten en schakel daar de verdachte items uit. Uit onderzoek van een Duitse blogger blijkt dat deze dll niet van Windows (8.1) is, maar van adware van de firma Goobzo LTD.

Een grondiger (maar ook iets bewerkelijker) methode is om AutoRuns van Microsoft uit te voeren en daaruit alle verwijzingen naar SysMenu.dll te destilleren en te verwijderen.

Zie voor vollediger informatie de link, waaruit ik hiervoor heb geput.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Microsoft autorun heeft geholpen, bedankt!